HIIT treniruotės ir speciali dieta

Naujiena! SPA VILNIUS asmeninis dėmesys, saugumas, efektyvumas

SPA VILNIUS svečiams pradedame siūlyti sparčiai visame pasaulyje populiarėjančią naujovę – HIIT treniruotes ir specialią dietą: protarpinį badavimą.

Kas tai yra HIIT?

HIIT santrumpa žymimos trumpos, aukštesnio intensyvumo intervalinės treniruotės. Dažniausiai tai reiškia, kad 30 sekundžių sportuojama iki maksimalių individualaus žmogaus fizinių galimybių ribos, o po to 30 sekundžių ilsimasi – organizmas atgauna jėgas, normalizuojasi širdies pulsas. Tada treniruotė kartojama. Treniruotė atliekama tik su kineziterapeutu, kuris pradžioje vertina treniruotumą, sveikatos galimybes, kad HIIT treniruotė būtų saugi.

SPA VILNIUS Druskininkai yra dvi treniruočių salės, todėl žmogus individualiai, kartu su trenerio patarimais, gali pasirinkti – ar dirbti su treniruokliais, ar su savo kūnu svoriu. Treniruokliai naudojami įvairūs: važiavimo dviračio, irklavimo, lipimo laiptais ir kt. imitavimas. Dirbant su savo kūno svoriu, atliekami fiziniai pratimai: pavyzdžiui, šuoliukai iš gilaus pritūpimo, trumpi bėgimai (sprintai) ir panašiai. Žinoma, jei tik oras geras, treneris pakvies atlikti treniruotę lauke, kvėpuojant gaiviu Druskininkų pušynų oru.

Kas yra protarpinis badavimas?

Kaip fizinį aktyvumą pasirinkus HIIT treniruotes itin geri rezultatai gaunami prisilaikant protarpinio badavimo rekomendacijų. Visas dienos maistas suvalgomas per 8 - 10 valandų. Likusias paros valandas nevalgoma. Schema kaip turėtų atrodyti valgymo režimas, kuomet geriausia daryti treniruotę, kokį maistą ir kiekį valgyti, aptarsite su gydytoju dietologu. HIIT ir protarpinio badavimo efektyvumą bei naudą sveikatai patvirtino ne vienas tyrimas.

Pavyzdžiui, pirmą kartą valgome 11 val., o paskutinį 19 val. Tame laiko tarpe atliekama HIIT treniruotė.

Nauda sveikatai

HIIT ir protarpinis badavimas nėra nauja metodika, tačiau šiuo metu ji intensyviai tyrinėjama klinikiniais tyrimais ir paskelbiama vis daugiau mokslinių straipsnių, pagrindžiančių šio derinio naudą žmogaus fizinei sveikatai ir psichologinei savijautai.

Kurdami šią programą SPA VILNIUS meistrai vadovavosi naujausiomis mokslo žiniomis.

Mūsų tikslas – išmokyti žmones šias treniruotes taisyklingai atlikti patiems, pasirenkant sau patogią vietą. Geriausi rezultatai pasiekiami maždaug po 4 savaičių treniruočių.

Kam skiriama?

HIIT treniruotes ir protarpinį badavimą pirmiausia rekomenduojame sveikiems, sportuojantiems asmenims, kurie nori pagerinti savo kūno tonusą, mažinti svorį ir patys išbandyti šią naujieną.

Taip pat šias treniruotes patariame pasirinkti asmenims, atvykusiems į SPA VILNIUS Druskininkai organizmo detoksikacijos ar svorio mažinimo tikslais. Jei žmogus dirba sėdimą darbą, kenčia dėl viršsvorio, streso ar įtampos, neturi daug laiko specialiam fiziniam aktyvumui, tai puiki galimybė tapti aktyviu ir gauti norimus rezultatus per ganėtinai trumpą laiką.

Prieš pradedant treniruotes, svečią konsultuoja dietologas, kuris sudaro individualų mitybos planą ir režimą, pagal poreikius ir sveikatos būklę. Kineziterapeutas testuoja, įvertina fizines galimybes atlikti HIIT treniruotes. Esant sudėtingesnei sveikatos būklei, reikiamus tyrimus atlieka fizinės medicinos ir reabilitacijos gydytojas.

Pridėtinė SPA vertė

Siekiant geriausių rezultatų, patariame pasinaudoti SPA centro paslaugomis – rekomenduojami masažai, vonios, įvyniojimai, pirtys.

Treniruočių dieną siūlomas SPA VILNIUS klasikinis arba ESPA aromaterapinis masažas, įvairios vonios.  Sekančią dieną po treniruotės - švediškas masažas arba anticeliulitinis masažas.