Voveriuko Timo programa – Tėčio dienos ir vaikų gynimo dienos proga!

„Mamos yra atsakingos už vaikų saugumą, o tėčiai – už nuotykius“ – sakė vienas garsus Lietuvos psichologas.

SPA VILNIUS kviečia tėčius su vaikais ir visa šeima Tėvo dienos savaitgalį pasinerti į SPA nuotykius. Tuo labiau, kad savaitgalis taip gražiai sutampa su birželio 1 diena – saulėtos vasaros pradžia ir Vaikų gynimo diena. Diena, kuri primena pasauliui, kad reikia saugoti ir gerbti vaikų teises.

Daugelio mūsų gražiausi vaikystės prisiminimai – tai laisvalaikio nuotykiai su visa šeima.

Tai įkvėpė mus sukurti specialią „Voveriuko Timo“ programą, į kurią sudėjome visa, ką geriausia siūlome vaikams, ir pakviesti Jus Tėvo dienos savaitgalį praleisti kartu su SPA VILNIUS.

Tegul vaikai pažįsta SPA pasaulį!

Voveriuko Timo programą sudaro:

• Voveriuko Timo žaidimų kambarys: SPA VILNIUS siūlo vieną turtingiausių žaislais ir įdomiausių vaikų  žaidimo kambarių Druskininkų kurorte. Mes turime net... boulingą! Kol kruopščiai prižiūrimi vaikai žaidžia su bendraamžiais, tėvai gali pasimėgauti mūsų SPA centro paslaugomis arba tiesiog – skirti dėmesio vienas kitam.
  • Voveriuko Timo auklė:  mus aplanko “geroji fėja” – vaikų auklė. Ji veda kūrybines dirbtuves ir moko vaikus naujų dalykų: minkyti iš molio, iš karoliukų kurti papuošalus ir panašiai. Vaikai netgi ruošia sausainius ir eina juos kepti – į mūsų restorano virtuvę!..
  • Voveriuko Timo SPA ritualai: kas iš mūsų vaikystėje nesvajojome kuo greičiau užaugti dideli dideli... Tam, kad Jūsų vaikai jaustųsi visaverčiai SPA klientai, sukūrėme jiems specialią sveikatingumo programą. Nemokantiems plaukti vaikams baseine rengiamos plaukimo pamokos. Jūsų vaikui smalsu, kas yra tas “masažas”? Suteikite galimybę tai patirti pačiam – vaikams siūlome būtent jiems sukurtus terapinius masažus. Jei vaikas dar bijo masažo kambaryje likti vienas, pasirinkite “Mamos ir vaiko” ritualą, kurio metu ant greta stovinčių masažo kušečių guli vaikas ir vienas iš tėvų, o du SPA meistrai sinchroniškai atlieka masažą. Vaikai labai mėgsta pasipliuškenti ir mūsų sukurtose braškėmis ar obuoliais kvepiančiose voniose. Esame įsitikinę, kad sveikatingumo įgūdžius būtina skatinti nuo vaikystės, todėl tėvus su vaikais kviečiame į rytines ir kitas mankštas.
  • Voveriuko Timo pramogos lauke: jei oras puikus, kviečiame pažinti Druskininkus ir apylinkes, o smagiausia tai padaryti dviračiais, kuriuos taip pat galite išsinuomoti pas mus. Gaivus tyras kurorto oras, pro šalį skriejančios pušys... Vaikų taip pat laukia ir įdomi žaidimų aikštelė lauke.

Jūsų vaikas vėl nuolat zirzia: ką veiksime savaitgalį? Atsakykite, kad kartu pažinsite SPA pasaulį. Atvykite į SPA VILNIUS – mes mažųjų svečių laukiame lygiai taip pat nekantriai, kaip ir suaugusiųjų!..

NAUJIENA!

Kviečiame kartu praleisti Tėvo dienos savaitgalį – tam tikslui sukūrėme “Voveriuko Timo” programą, į kurią sudėjome visa, ką geriausia siūlome vaikams:

• pažintis su M. K. Čiurlioniu. Ekskursija po miestą su gide. DOVANOJAME!

• žygis su šiaurietiškomis lazdomis pas druskos karalienę, kuri praves druskos pamoką. Už papildomą mokestį.

• meno popietė - dovanos tėčiui gamyba. DOVANOJAME!

• burbulų šou. DOVANOJAME!