Informacija atvykstančiajam

SPA VILNIUS teritorijoje (įskaitant kambarius, balkonus ir terasas) – NERŪKOMA!
Atsižvelgiant į rūkančių svečių poreikius, toliau nuo viešbučio įrengta rūkymo zona.


VIEŠBUTIS

  • Įsiregistravimas į viešbutį nuo 14:00 val.
  • Išsiregistravimas iš viešbučio iki 12:00 val. (grupių išvykimas iki 11 val.)
  • Svečiai su gyvūnais į viešbutį nepriimami.
  • Viešbutyje draudžiama dėvėti galvos apdangalus, dengiančius visą veidą, veidas visada turi būti atviras ir matomas.

SPA CENTRAS

 

  • 8:00-22:00 mineralinio vandens baseino ir pirčių kompleksas (8:00-10:00 ir 20:00-22:00 - tik suaugusiems)
    Baseino ir pirčių komplekse prašome dėvėti vakarietiško stiliaus maudymosi kostiumą ir gumines šlepetes.
  • 8:00 rytinė mankšta su treneriu ZEN studijoje
  • 8:30 rytinė mankšta su treneriu baseine
  • 17:00 zumba / pilatesas / mankšta su kineziterapeutu
  • Einant į treniruoklių salę, reikalinga sportinė apranga ir avalynė.
  • Rekomenduojame SPA paslaugas užsisakyti iš anksto, kad galėtume užtikrinti pageidaujamas procedūras bei jų laiką.
  • SPA centro procedūros rezervaciją galima atšaukti ne vėliau, nei likus 4 val. iki procedūros pradžios. Laiku neatvykus į procedūrą ir iš anksto nepranešus, pinigai negrąžinami. Už programose esančias, tačiau nepanaudotas paslaugas pinigai negrąžinami.
  • SPA centras yra atsipalaidavimo ir ramybės zona – todėl mobiliuosius telefonus prašome palikti kambaryje arba SPA centro registratūros saugykloje.
  • Gydytojai rekomenduoja mineralinį vandenį „Šilelis“ gerti iš specialios gertuvės.

RESTORANAS

  • Restoranas dirba: I – IV, VII nuo 11 iki 23 val.; V - VI nuo 11 iki 24 val.
  • Restorane aprangos kodas – elegantiška laisvalaikio apranga.
  • Staliuką muzikinei programai prašome rezervuoti iš anksto.

REZERVACIJOS GARANTAVIMAS IR ANULIAVIMAS

  • Rezervacija garantuojama gavus išankstinį ne mažiau 50% bendros sumos apmokėjimą kortele ar pavedimu ne vėliau kaip per 2 darbo dienas nuo užsakymo datos. Jei rezervacija priimama vėliau nei 2 dienos iki atvykimo, avansas pervedamas tą pačią dieną arba paliekamas kreditinės kortelės numeris Garantuota rezervacija, Jūsų pageidavimu, gali būti perkelta į kitą Jums patogią datą - ne vėliau kaip prieš 5 darbo dienas (sezono metu - ne vėliau kaip prieš 10 darbo dienų) iki atvykimo datos. Negarantuota rezervacija anuliuojama.
  • Atšaukti arba perkelti rezervaciją be anuliacijos mokesčio galite ne vėliau kaip prieš 5 darbo dienas (sezono metu - ne vėliau kaip prieš 10 darbo dienų) iki atvykimo datos. Jei svečias neatvyksta, neatšaukus rezervacijos ar atšaukus likus mažiau nei 5 darbo dienoms (sezono metu – mažiau nei 10 darbo dienų) iki atvykimo, rezervacijos atšaukimo mokestis - 100% vienos nakvynės programos kainos. Ši suma bus išskaičiuota iš Jūsų pervesto avanso.
  • Apmokėjimo ir anuliavimo sąlygos turizmo agentūroms/įmonėms numatytos sutartyse ir išankstinėse sąskaitose.
  • Rezervacijai garantuoti galima turimu dovanų kuponu iki jo galiojimo termino pabaigos.
  • Jei paslaugos pasinaudojant dovanų kuponu buvo rezervuotos ir svečio neatšauktos arba neperkeltos į kitą Jums patogią datą - ne vėliau kaip prieš 5 darbo dienas (sezono metu - ne vėliau kaip prieš 10 darbo dienų) iki atvykimo datos, jos laikomos panaudotomis. Pasibaigus kupono galiojimo terminui sumokėti pinigai negrąžinami. Galiojantis kuponas į pinigus nekeičiamas ir pinigai negrąžinami.

REZERVACIJOS ​APMOKĖJIMAS

  • Atliekant kelias rezervacijas, rekomenduojame daryti vieną mokėjimo pavedimą, nurodant visus užsakymo numerius.
  • Nepanaudotas avansas pagal prašymą grąžinamas į mokėtojo sąskaitą. Iš nepanaudoto avanso nuskaitomas bankinio pavedimo mokestis.

Anšilas, UAB
Įmonės kodas 254331810
Swedbank, AB. A/s LT557300010127991730. SWIFT – HABALT22
SEB bankas, AB. A/s LT887044060007945821. SWIFT – CBVILT2X
Mokėjimo paskirtis: užsakymo numeris (žiūrėti rezervacijos patvirtinimo viršuje)